Najczęściej zadawane pytania
Jak znaleźć poszukiwany produkt w sklepie?
U góry w głównej belce naszego sklepu pod logo Zrobotyzowani znajduje się menu kategorii, z których możesz wybrać interesujący dział, np. Koszulki, Kubki, Breloki. Po wybraniu konkretnej kategorii wyświetli się cała strona produktów kategorii (np. koszulek) dostępnych aktualnie w naszym sklepie internetowym.
Dzięki wyszukiwarce (również zaawansowanej) dostępnej na górze strony przy logo sklepu możesz w precyzyjny sposób odszukać konkretny produkt w naszym sklepie internetowym.
Po odnalezieniu szukanego produktu możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat, klikając w jego nazwę lub zdjęcie.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wysyłka produktów następuje w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty. Do czasu realizacji zamówienia musisz doliczyć czas dostawy uzależniony od jej wybranej formy (kurier lub dostawa do Paczkomatu).
Jakie są dostępne formy dostawy?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost (do wyboru: kurier lub dostawa do paczkomatu).
Jakie są dostępne metody płatności?
Dostępne formy płatności to:
- Blik (płatność za pomocą kodu dostępnego w aplikacji mobilnej Twojego banku);
- Szybkie przelewy online z PayU;
- Płatność tradycyjnym przelewem bankowym (za pośrednictwem PayU).
Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co mogę zrobić?
W przypadku zapomnienia hasła – prosimy kliknąć link „Zapomniałeś hasła?” dostępny pod polami logowania i postępować zgodnie z instrukcjami. Na podany adres e-mail prześlemy linki umożliwiające przejście do sklepu bez konieczności logowania lub umożliwiające zmianę hasła. Jeżeli nadal nie uda Ci się zalogować – prosimy o wiadomość na adres sklep@zrobki.pl oraz podanie danych, na jakie było zakładane konto. Skontaktujemy się jak najszybciej się w celu wyjaśnienia sprawy.
Nie dostaję maili dotyczących moich zakupów w sklepie. Co mogę zrobić?
- Sprawdź, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.
- Sprawdź, czy mail podany podczas zakładania konta lub podczas składania zamówienia, jest poprawny.
- Jeżeli Twój mail jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, napisz do nas na adres: sklep@zrobki.pl, opisując problem oraz podając zamówienia.
W jakim czasie jest rozpatrywana reklamacja?
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania formularza reklamacyjnego.