Nie dostaję maili dotyczących moich zakupów w sklepie. Co mogę zrobić?
- Sprawdź, czy maile nie znajdują się w folderze SPAM.
- Sprawdź, czy mail podany podczas zakładania konta lub podczas składania zamówienia, jest poprawny.
- Jeżeli Twój mail jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, napisz do nas na adres: sklep@zrobki.pl, opisując problem oraz podając zamówienia.
Chcę usunąć konto. Jak to zrobić?
Usunięcie konta jest możliwe wyłącznie przez obsługę sklepu. W celu usunięcia konta skontaktuj się z nami, wysyłając taką informację na adres mailowy: adm@preciseproptech.com.
Mam problem z zalogowaniem się do konta. Co mogę zrobić?
W przypadku zapomnienia hasła – prosimy kliknąć link „Zapomniałeś hasła?” dostępny pod polami logowania i postępować zgodnie z instrukcjami. Na podany adres e-mail prześlemy linki umożliwiające przejście do sklepu bez konieczności logowania lub umożliwiające zmianę hasła. Jeżeli nadal nie uda Ci się zalogować – prosimy o wiadomość na adres sklep@zrobki.pl oraz podanie danych, na jakie było zakładane konto. Skontaktujemy się jak najszybciej się w celu wyjaśnienia sprawy.
W jakim czasie jest rozpatrywana reklamacja?
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania formularza reklamacyjnego.
Jak mogę zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji produktu wypełnij i wyślij formularz zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Formularz reklamacyjny.
Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Możesz skontaktować się z nami mailowo (sklep@zrobki.pl) lub telefonicznie (+48 792 755 843) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.