Najczęściej zadawane pytania
Chcę usunąć konto. Jak to zrobić?
Usunięcie konta jest możliwe wyłącznie przez obsługę sklepu. W celu usunięcia konta skontaktuj się z nami, wysyłając taką informację na adres mailowy: adm@preciseproptech.com.
Co umożliwia mi funkcja listy życzeń?
Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Pamiętaj! Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
Jak mogę zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji produktu wypełnij i wyślij formularz zgodnie z informacjami zawartymi na stronie Formularz reklamacyjny.
Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie?
Aby zwrócić produkt zakupiony w sklepie, wypełnij i wyślij formularz razem z zakupionym produktem, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie Formularz odstąpienia od umowy.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Aktualnie wysyłka za granicę nie jest możliwa. Pracujemy nad tym :)
Czy produkt, który mam w koszyku, podlega rezerwacji?
Produkt, który został dodany do koszyka, nie podlega rezerwacji.
Czy sklep oferuje darmową dostawę?
Darmowa dostawa jest dostępna od wartości zamówienia równej 299 zł brutto dla wszystkich wybranych form dostawy.
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany, wystarczy kliknąć zakładkę “Tablica rozmiarów” umieszczoną na karcie produktu i przy wyborze np. koszulki kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę rozmiarową powiązaną z danym produktem, gdyż mogą być one różne w zależności od rodzaju, a nawet modelu produktu. Dla ułatwienia pod każdą tabelą rozmiarową zamieściliśmy także krótką instrukcję, jak mierzymy dany produkt.
Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Możesz skontaktować się z nami mailowo (sklep@zrobki.pl) lub telefonicznie (+48 792 755 843) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".