Jakie są dostępne metody płatności?
Dostępne formy płatności to:
- Blik (płatność za pomocą kodu dostępnego w aplikacji mobilnej Twojego banku);
- Szybkie przelewy online z PayU;
- Płatność tradycyjnym przelewem bankowym (za pośrednictwem PayU).
Czy produkt, który mam w koszyku, podlega rezerwacji?
Produkt, który został dodany do koszyka, nie podlega rezerwacji.
Co umożliwia mi funkcja listy życzeń?
Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Pamiętaj! Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku "DODAJ DO KOSZYKA".
Jak znaleźć poszukiwany produkt w sklepie?
U góry w głównej belce naszego sklepu pod logo Zrobotyzowani znajduje się menu kategorii, z których możesz wybrać interesujący dział, np. Koszulki, Kubki, Breloki. Po wybraniu konkretnej kategorii wyświetli się cała strona produktów kategorii (np. koszulek) dostępnych aktualnie w naszym sklepie internetowym.
Dzięki wyszukiwarce (również zaawansowanej) dostępnej na górze strony przy logo sklepu możesz w precyzyjny sposób odszukać konkretny produkt w naszym sklepie internetowym.
Po odnalezieniu szukanego produktu możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na jego temat, klikając w jego nazwę lub zdjęcie.